Wednesday, December 17, 2008

Greatest Feeling!!!

Syukur ke hadrat Ilahi.. Segala puji-pujian pada tuhan kerana dgn izin dariNya jua, apa yg aku usahakan selama ini kian mhampiri garisan penamat dgn berakhirnya tugasan2 eksperimental di makmal Isnin lalu. Yeay!!! \(^-^)/

Rasa cam legaaaaaaaaaaaaa sgt2.. Ringan lebih separuh drp rasa beban yg aku pikul selama 3 tahun ni. Pun rasa cam dah boleh bnafas dgn lebih lega wpun bila mengingatkan deretan tugas yg perlu diselesaikan masih ada, terasa semput kejap hehe

Right now, fokus aku akan beralih pd penulisan tesis, penyediaan artikel & jugak persediaan aku utk mhadapi viva. Hopefully aku boleh settlekan semua by next semester. X sabo2 dah nak abis nih! Huhu

Skrg ni pun tesis aku dah 80% siap.. Cuma tinggal nak masukkan results data2 experimental aku yg terakhir & touch up kat sana sini to complete it all. Can't wait!!! :D Harap2nya dgn waktu yg dah makin singkat ni, aku dikurniakan kesihatan yg baik serta ilham/idea yg sentiasa mengalir utk memudahkan semua urusan bkaitan tesis aku tu, insya-Allah.. :)

Doa2kan ye? Till then.. :)

0 komen: