Tuesday, March 16, 2010

Hari Demi Hari...

Dah beberapa hari aku buntu. Hari2 aku menjengah ke belantara jiwa. Namun entah kenapa hati yg sarat dgn pelbagai rasa enggan disalurkan keluar melalui bait kata2. Sepi jua akhirnya...

Apapun rutin harianku kebelakangan ini tiada yg luar biasa. Sekembalinya aku ke Temerloh, hari2ku cuma diisi dgn perkara biasa2. Makan, menonton tv, online, & the cycle goes on & on & on. Sudahnya aku bosan sendiri.

Paling kurang pun hujung minggu baru2 ini jelah. Menghadiri majlis perkahwinan teman2. & sebagaimana biasa, majlis perkahwinan jugalah jadi tempat teman2 lama bkumpul & bersua setelah sekian lama terputus khabar.

Malam ni tiba2 aku rasa sayu & syahdu. Mungkin juga kerana alunan melodi & bait2 kata lagu nyanyian Aiman, Cinta Terakhir yg baru ku dengar tadi menyentuh jiwa... Dah tak tahu nak tulis apa, aku kongsikan jelah lirik lagu Cinta Terakhir ni..


Aiman - Cinta Terakhir

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Chorus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya segalanya

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan
Segalanya ketentuan Tuhan

2 komen:

iDAN said...

sesekali boleh diulit kenangan lalu tetapi jangan terlalu rawan akibat memakan diri sendiri!...

- just me - said...

ok! :)