Friday, January 6, 2006

Hoorreeyyyy!!! \(^-^)/

Walla.. Dh thn baru laa.. Tp asal aku xrase makin tue eks? Haha.. Aku skrg ni cam dh malas sgt je nak post something kt blog ni.. Xtau laa pasai.. Hmm ekceli aku dah xsehat bih kurang 2 minggu dah.. Duk batuk2 n bdn pun panas semacam je, tp idok le smpi demam..

Arini pun aku xbape sihat.. Hmm ntah bile nak betul2 sihat.. Ssh gak nak gerak bile bdn cani.. Xbape selesa nak bjalan.. Nk wat ape2pun serba xkena jek.. Pastu yg plg xbest, ade je yg mudah wat aku terase... Hm.. ontah laa labu....

Haa.. Asal aku suke sgt td eks? Ni yg nk gtau ni.. Aku dah berjaya cast membrane!! :D Suke.. Suke..!!! Hehehe... Khamis aritu aku try laa cast membrane tuh atas kain woven tu.. Memule debor jek sbb xtau laa jadik ke tak.. Skali bile dh rendam dlm air trus jd membrane yg cantik..!! Suke.. Suke..!!! :D Sibbaik Brian ade tlg.. Thanks Brian...! :D

Td plak aku gi transfer membrane tuh tuk rendam dlm methanol & n-hexane laks.. Kul 6 td gi angkat membrane2 tuh & jemurkan.. Hari ahad nnt aku ingat nak tunjuk kat En Zul & Dr. so that derg leh komen pape yg patut...

Eii.. Suke.. Suke...!!!! Akhirnye aku bjaya gak hasilkan membrane pertama aku wpun dlm serba kekurangan & kejahilan... :D Sape kate aku x boleh??? :D :P Never give up!!!!! ;)

0 komen: