Monday, September 11, 2006

Complete Three!!

Aku demam.. Demam yg plg teruk aku alami slps aku disahkan mhidap demam denggi setahun yg lepas. Lame aku terlantar atas katil, drp hari jumaat lagi. Itupun aku gagahkan juga ke MPKT pagi sabtu tu sbb dh janji nk hantarkan housemate aku ke stesen bas. Sibbaik aku slamat smpi ke rumah wpun aku drive blk dlm keadaan aku yg sakit blkg & kejang kaki.

Lepas tu, aku x kuar umah seharian sbb suhu bdn aku panas gile. Esoknye tu baru la aku dibawa ke klinik. Aku rase suhu bdn aku mase tu ade laa 38-39 drjh celcius. Demam aku kali ni lengkap dgn batuk2 & selsema. Complete 3!!

Selera makan aku xde lgsg 3 4 arini. Cuma arini baru rase nk mkn skit. Hari ni pun demam aku masih bersisa cuma x sepanas smalam & hari yg sebelumnya. Tp batuk2 still teruk. Ptg ni sepatutnye ade perjumpaan dgn En Rahman tp aku x attend kot. Kepala aku pening2 lagi ni. K la, aku xleh fokus sgt. Takut tambah2 sakit kepala.
Permisi

0 komen: