Thursday, October 30, 2008

Back!! :D

Huiiyyyooohh.. Bersawang gile dah belantara jiwa aku nih. Gile pun x bsawang & bdebu gini. Uhuk uhuk!! Cani tebalnye debu leh wat bersin 10minit nonstop huhu..

Nway, juz came back. Yesterday, to be specific. Lame tul aku cuti kali ni haha.. Bg sesape yg xtau aku dah blk kejap ritu mesti kate aku cuti raya sakan :D Tp alhamdulillah, cuti aku bukan cuti sesaje. Chapter 1 thesis aku completed. Next task, preparation sample utk SEM analysis. Byk pulak sample aku, aku kira2 ada laa kat 50 sample! Huuishhh!!

Arini sempat jenguk2 ke lab. Student2 PITA tgh doping TFC membrane dgn Dayah. G cari Dr, outstation pulak. Ahad depan baru ade. Hmm.. ok laa, sempat aku make up lg chapter 1 aku hehe Tp dlm pd tu ntah nape aku tgk kampus cam lengang jek rini. Study week dah kot? Huhu sejak jd student master ni, dah x tau bile cuti sem & bile final xm weeks. But the best part is, aku leh cuti suke hati haha janji keje siap!

Smalam sempat update bbrp pkara dgn dak2 Akasia. Dgr2 cite malam pertandingan Band Idol 24hb bebaru ni gempak abis!! Ala2 AJL gitu hehe Dlm persaingan yg sengit tu, band Bintang Kelip menyandang gelaran juara, One Minute naib juara & SEJAK dpt no 3.. Bile msg2 Kamal, upenye SEJAK x cukup praktis huhu xpelah, lain tahun/sem leh cuba lg :D Caiyyyookk!!

Owh.. Aku prasan yg blog aku dah dilink oleh bbrp blogger. Thanks all! :) Nnt dah lapang & tenang2 skit aku kemas2 + renovate skit blog aku ye? Pastu aku link korang sume hehe pun aku perati yg silent readers makin ramai.. Xpe, jenguk2 laa ke sini wpun tuan umah xde. Kurang2 xde laa sunyi sgt belantara ni.. :)

K la, got load of works to do. Later! ;)

0 komen: