Wednesday, August 2, 2006

Rushing...

Hmm aku baru je pulang dr kg halamanku.. Rupe2nye sepeninggalan aku mcm2 hal yg tjadi.. Maleh nk state satu2.. Drp yg best kpd yg xbest.. Drp yg suka kpd yg duka.. Nway, i'm kinda get thru all of that rationally :)

Latest skali, sebaik je aku jejakkan kaki di bumi Darul Iman ni, aku terus kena pack2 brg & pindah umah.. Alkisahnye 'org tu' masuk umah eventho dlm umah tu dh ade org.. Campur tolak bahagi darab, adelah dlm 5++ kali die masuk umah.. Xtau laa pe yg die nk carik :D Tp hikmahnye, aku skrg bpindah ke umah yg lebih dekat dgn kampus & yg plg penting, aku duk dlm blk tu sorg2 aku je huhu \(^-^)/

Smpi ke arini, aku lom abis lg unpack brg. Yelah, byk menda yg still aku kena carry on, of cos laa aku nye thesis.. & minggu ni gak aku ade 3 task baru. 1-kena attend klas basic membrane tuk polish & tmbh knowledge aku ttg dunia membrane ni [sibbaik lecturer tu merangkap svisor aku sndri :D], 2-kena jd mentor utk dak2 jr yg wat final year project aka student PITA [3 org lak tu!! mcm laa aku ni terer sgt nk tunjukajar derg pdhl aku sndri pun tah kemana hala lg hehehe sian derg kan..?? :D] & 3-aku kena jd lab demonstrator [again!!] tuk subjek Elektronik & Intrumentasi under Pn Wan Mariam. Luckily aku dh pnh amik subjek ni mase aku sem3. Tp dh ingt2 lupe la.. Lgpun subjek ni bukan major subjek pun.. Hehehe..

Hmm esok pg ade lg progress meeting but this time with the presence of Dr. Supervisor aku ade skali, siap email gtau da meeting hehe.. Harus laa attend. Xtau lg nk prepare ape tuk esok. Dh le dgn bilik sepah2 nye lg, ntah bile aa nk study :D

Ekceli ari ni aku rase sedih skit.. Hmm mungkin kesedihan tu dh 2 3 ari.. Atau mungkin gak kesedihan tu sebenarnye dh lame.. Cume aku rs arini aku dh xleh tahan.. Burst all out.. Tp xpelah, mudah2an everything will going to be fine, insya-Allah :) Alaaa.. standard laa tu kn Ija.. Bumi mane yg xditimpa hujan & lautan mane plak yg xdilanda badai.. :) Dh kite kate kite ni hamba2Nya yg beriman.. Nk tau btul ke tak ape yg dikate tu, kena laa diuji dulu.. X gitu..??? ;)

Wallahua'lam

0 komen: