Monday, August 27, 2007

Short Notice...

There won't be any update for a while coz I'm quite bz with some events until the end of this month.. Apepun, pesta konvo dah tamat & mninggalkan bbrp kenangan indah dlm ingatan :) Nnt aku cite panjang2.. Btw, pohon kemaafan buat cik tinta & en sunan sbb masih belum sempat melangsaikan 'hutang' tag hehehe Nnt aku setelkan pas keadaan dah reda2 skit ye?

Daa... ;)

5 komen:

Anonymous said...

tumpang tny sket.. engko kenal bdk course english.. tak?

tintaHati said...

Ada ker budak course English ekh? Aku pun rasa macam kena berhenti rehat dari menulis lah...

- just me - said...

anonymous:
budak course english mana plak ni?
hmm tumpang tnya skit.. ko sape.. ye?

tinta:
ntah laa tinta.. course english xde pun. subjek english ade laa..
aiikk, ko pun nak brehat ke? awatnya??

KYORA said...

jangan rehat! jangan rehat! aku dah ade balik ni :p nanti blog sape aku nak baca? :)

Anonymous said...

hehe.. xpe, nnt aku dah free aku menulis laa... :)

- just me -