Tuesday, September 25, 2007

Lewat Ruang Waktu Yang Berlalu..

Arini baru je selesai berbincang dgn En Zul ttg result data2 terbaru yg complete hujung minggu lepas. Hmm penat dtg wat labwork masa hujung minggu terbayar bila En Zul puas hati dgn data yg aku dpt :) Lepas komen & tambah kat sana sini, En Zul suh aku proceed dgn method yg ke3 & guna teori modelling utk characterization membrane2 yg aku dah fabricate aritu. Lagi dia kasik 1-2 tasks utk aku settlekan secepat mungkin supaya aku leh present progress aku formally lepas raya nnt. Nampaknye byk kerja yg nak kena settle sebelum & selepas raya ni... Tp raya tetap raya hehehe :D

Smalam gi TTC. Sempat laa carik sepasang baju kurung utk anak sedara aku & 2 helai kain pasang utk kakak2 aku. Masa gi ke Ziq Bakery plak, aku beli kuih raya - kuih tulip. Dalam tulip tu ade krim peanut butter.. Uiisshhh best!! :D Utk mak aku, aku nak belikan kopok kat Kuala Kemaman je masa aku on da way balik kg nnt hehe

Iskk dlm byk2 keje aku kat sini skrg ni, asik duk pk pasai plan nak balik raya je hahaha Ntah pe nak jadi ntah.. Tp xkesah laa kan.. Janji keje jalan & siap! :D

Ni nak gi PARAM sat gi. Jom!!! Slamat bebuka.. :)

0 komen: