Sunday, September 21, 2008

Reda...

Ramadhan 1429 Hijrah hari ni dah pun masuk minggu yg ketiga. Cuma tinggal seminggu je lg utk bpuasa, mesti dah ramai yg mula memikirkan sambutan Hari Raya Aidilfitri & bsiap2 utk pulang beraya di kampung. Dah tentu, aku tak terkecuali ;D

Baru sekejap td aku bjumpa dgn supervisor aku. Selain menyatakan hasrat utk pulang ke kampung hujung minggu ni, aku turut mbincangkan pkembangan & rentak perjalanan study aku yg dah aku rancangkan. Everything went better than expected, Dr paham situasi & keadaan aku, & also willing to give me some time & space for me to manage/organize my thesis. Alhamdulillah.. :)

Apepun, kemarahan aku minggu lalu dah pun reda. Wpun baranya masih berbaki, tp aku dah semakin dpt mengawal diri drp terus diselubung gebar emosi. Sungguh2 ujian & dugaan buat diriku di bulan puasa ini. Wpun kesabaranku teruji, syukur ianya masih xmelampaui had. Yg pasti, keadaan kini dah semakin tenang & jernih, setenang & sejernih air di kali... :)

0 komen: