Sunday, December 28, 2008

Pengakhiran Atau Permulaan?

Pejam celik pejam celik, pi mai pimai, tahun 2008 dah pun hampir smpi ke penghujungnya. Klu tahun lepas aku dgn 'rajin' tulih entry panjang2 [refer post 365 Hari], tahun ni xde laa aku nak ulang yg same lg hehehe x best laa kan duk ulang idea sama. Lain tahun, lain laa ideanya kan? :D Tp sbb yg sebenarnya aku malas.. ;P

Again, sepanjang 366 hari aku dlm tahun ni cukup dgn segala rencah. Suka, tawa, tangis, marah, kecewa, lemah, sabar, & mcm2 lg. Cuma sukatan je yg bbeza2. Tp cukup utk mjadikan tahun 2008 kali ni istimewa & meninggalkan memori yg tsendiri.. :)

Rasa mcm kejap je kan? Kejap je aku dah nak masuk tahun ke 7 di bumi darul iman ni.. Setianya aku kat sini.. :) Mungkin ada sesuatu yg 'mengikat' aku tanpa aku sedar..? Hmm..

Apepun, selamat menyambut Awal Muharram. Jgn lupa doa akhir & awal tahun.. ;) Klik utk doa akhir & awal tahun. Semoga mdapat rahmat & keberkatan dari Ilahi..

0 komen: