Sunday, October 28, 2007

Pelangi Di Celah2 Rintik Hujan..

Perkhabaran terbaru ttg abah, chest tube yg melekat pd rusuk kiri abah dah pun dicabut. Tapi punca sebenar yg mengakibatkan paru2 abah berair masih belum terungkai. Takde aral, Isnin ni abah akan menjalani CT scan atau computerized tomography scan. CT scan ni akan bfungsi utk mengimbas klu2 ada jisim (mass) atau tumor yg mungkin mjadi punca pmasalahan pd keadaan abah skrg selain meneliti sekiranya terdapat sbrg perubahan atau kelainan pd organ dalaman, tulang, tisu2 serta saluran darah abah.


Labwork aku masih berbaki. Aku dah pun dpt keizinan drp supervisor2 aku utk ke KL sebaik saja selesai labwork aku nnt. Namun begitu, di tengah2 keresahan ini aku telah mdapat bbrp perkhabaran gembira. Khabar pertama yg aku terima malam semalam, tuan rumah tmpt aku mnyewa skrg mbatalkan hasratnya utk meminta kitorg keluar dr rumah sewa tsebut. Thats mean yg kitorg takyah pindah & kitorg leh stay selama mana yg kitorg nak. Syukur pd tuhan! :)

Khabar kedua yg aku terima baru je skejap td. Aku ditawarkan utk jadi Research Assistant (RA) skaligus further study lepas aku complete master aku ni. Maknanya aku xperlu lg fikirkan ttg soal kewangan waktu aku nk smbg study nnt. Walaupun aku masih belum beri jwpn secara rasmi, namun aku menerimanya dgn penuh kesyukuran. Terima kasih tuhan!! :')

Sesungguhnya, janji tuhan adalah pasti!

2 komen:

Anonymous said...

Wahhh jadi RA tu...tahniah...hehehe ;)

Semoga ayah cepat sembuh, lab work cepat siap dan cepat kawin??? hehe... ;P

- just me - said...

hehe lom jadi lg.. ntah2 ade perubahan saat2 akhir huhu.. apepun maceh :D

Semoga ayah cepat sembuh (thanks, insya-Allah), lab work cepat siap (aja aja fighting yuk?! hehe) dan cepat kawin??? (??? huhu haktu no komen)hehe... ;P (hehe... ;P jugak kih kih kih)