Tuesday, October 30, 2007

Tak Patut!!

Aku rasa geram betul! Rasa cam nak marah pun ada.. Aku skit pun x kisah klu ade yg nak mintak ptolongan drp aku.. Pun x marah klu ape yg die mintak tu dlm bentuk ringkasan @ summary drp apa yg aku dah kerjakan selama berjam2 sehari dlm masa bbrp bulan ni.. Tp yg aku sgt laa rasa x puas hati bila die mintak aku siapkan seberapa segera dlm tempoh masa yg die kasik..!! Wahhh bg aku ni dah lebih!! Klu laa die baya2 aku je, harus aku sembur aje die ni.. Tp dek mngingatkan yg die lebih tua dr aku & rs hormat pd die tu masih ada, aku diamkan aje wpun aku xjanjikan yg aku boleh siapkan ape yg die mintak tu dlm tempoh terdekat ni..

Aku bukanlah bkira.. Jauh skali kedekut ilmu atau mementingkan diri sendiri.. Tp utk mnyiapkan ringkasan tu, aku perlu hadap & cerna intipati drp satu2 artikel tu kurang lebih 3-4 jam. Tu baru satu artikel, belum lg 5, 10 & lebih 50 buah artikel dlm fail simpanan aku!! Dlm aku bkejar2 mnyiapkan labwork supaya aku boleh cpt2 jenguk ayah aku kat hospital, dgn risau keadaan ayah aku yg masih belum dpt dikesan punca penyakitnya, lg nk mintak aku siapkan cepat2!! Hishhh!!!

0 komen: