Thursday, December 27, 2007

I'm Back!!

Lewat ptg smalam aku dah pun selamat tiba di kampus tercinta di bumi darul iman ni.. & malam td aku masuk tidur agak awal dalam keadaan lesu, penat serta badan yg agak luar biasa panasnya.. Lgpun aku perlu cukup tenaga utk ke kampus esok sbb kepulanganku yg awal ni pun semata2 kerana janji En Zul utk bjumpa & bdiskusi pagi Khamis, & here I am now..

Jam 10.30 td En Zul smpi, so sempat jugak laa aku wat preparation saat2 akhir sblm bjumpa. Tepat, dia btanyakan pelbagai soalan yg memaksa aku bhujah mberikan jawapan yg dia ingin dengar. Yup! Jawapan yg ingin dia dengar huhu.. Siann kat aku.. Inform nak jumpa Selasa malam, nak jumpa plak Khamis pg. Sibbaik tiket bas pg Rabu ada lagi.. Huhu

One thing for sure, aku x nyesal rush2 pulang utk jumpa dgn dia sbb byk yg aku dpt hasil drp pbincangan kitorg td. Terlalu byk, malah semua tu ada kat depan mata aku selama ni.. Cuma x nampak je sbb aku x paham hahaha Nak paham camno klu dah aku pun dah sampai teraba2 nak tackle certain issues ni ikut mana.. Yelah, aku tgk dari sudut & perspektif yg aku paham jelah.. Dah klu aku paham takat A sampai F, cane laa die nak expect aku paham sampai takat M!! Takat Z tu jauuuuuuuh laa skali hahhahaha :P

At the end, aku terima satu lg tugasan berat (which is really really tough!!) yg harus aku sediakan jwpn & hujah lengkap serta sekonkrit mungkin dlm masa 2 minggu huhu!! Gambate Ija!! Pesanan dari aku utk aku;
"U can do it & I believed in u to do that task the best way u can!! It's all under your nose.. U just have to figure it out! Last but not least, put your faith & all your believe to Allah as Allah will guide you to the right path, insya-Allah.."

Amin.... :)

0 komen: