Thursday, June 5, 2008

Minyak.. Oh Minyak...

MENAKUTKAN!!!!




WAT SUSPEN JE...!!!




& AKHIRNYA......





HARGA MINYAK NAIK JUGA......





Aku dpt tau dah kul 7.30 mlm. Seberapa segera ke stesen minyak yg plg dekat tetapi.... Aku terpaksa queue sejauh 150 meter SAHAJA dekat2 2 jam sebelum dpt isikan minyak kereta huhu Biasa kita tgk polis trafik kawal lalulintas kat lampu isyarat kan.. Tp malam td siap ada polis trafik kawal lalulintas utk isi minyak kat stesen tu huhu

Semuanya gara2 kenaikan harga minyak, petrol & diesel sebanyak 78 sen dan RM1 bagi setiap liter yg telah diumukan oleh PM pada satu sidang akhbar di pejabatnya semalam. Berikutan kenaikan itu, harga baru petrol dipam adalah RM2.70 seliter manakala diesel RM2.58 seliter. [Sumber: akhbar Harian Metro, 5 Jun 2008]



Dashyat lagi menggemparkan!!!




Sekitar fenomena pesta lampu merah + traffic nak isi minyak di salah satu lokasi stesen minyak kat KT malam td...
.



Nampaknye ramai laa org lari bajet dah lepas2 ni.... huhu....

2 komen:

manje said...

Salam

Life must go on... :)

- just me - said...

Salam manje..

Betul, walau apepun yg berlaku kita tetap perlu melangkah ke depan.. :)