Tuesday, June 24, 2008

Kasyah, Lagenda Berakhir...

Huh!! Lame gile x jenguk2 & kemas2 belantara aku ni. Bsawang & bdebu abis dah huhu.. Tp nak wat cane, hampir 3 minggu aku kurang sihat. Suhu badan x menentu. Demam mcm x demam. Jap panas, jap sejuk.. Plus, sakit2 tekak cam nak batuk & hidung yg tsumbat cam nak selsema huhu Yg pastinya, semua tu mbuatkan badan aku slalu rasa letih-lesu & jd kurang bmaya..

So hampir 3 minggu jugak laa aku x ke lab sgt.. Labwork yg sepatutnya aku proceed lepas Cik Syaza abis wat permeation pun terbantut.. :( Klu slalu aku beriadah dgn jalan kaki pegi-balik fakulti slama 25 minit tu pun terhenti jugak laa seketika huhu Yg plg aku heran, sptutnya klu krg sihat ni selera makan x brape nak ada.. Tp ni dah tbalik. Mcm2 yg aku ngidam nak makan hehehe Sudahnye, berat badan aku btambah x turun2 ekekekekek ;P

So boleh kata I had a very plain weeks those time. Tp aku dah pun kembali seperti biasa pd minggu lepas.. Apepun, hari2ku lewat seminggu dua ni hepi laa sbb dpt lagu2 Raja Ema drp Eixan hehe Pun dah dekat sebulan aku xde laa mkn sorang2 sejak ada yg sudi nak temankan aku mkn malam, hari2 plak tu!! Hehe

Hmm aku pun pening gak pasal labwork ni.. Bila ntah nak siapnye.. Esok, dak2 koir dah nak start latihan intensif utk konvokesyen UMT 12/13 Julai nnt.. Kononnye laa... Hehe Ntah2 diorg xsampai pun lg esok even dah maklumkan jadual latihan start esok. Nak praktis 5 lagu. Harmony part aku x pikior lg nih.. Sibbaik 2 lagu tu, lagu recycle huhu..

Iskkk.. tibe2 lak tingat koir konvo KUSTEM tahun 2003 dulu... :)


Chiao!! ;)

[Notes: Oh..!! Tajuk entry aku xde kena mengena pun dgn apa yg aku mbebel kat atas tu.. Cuma aku rasa tajuk tu cam 'cool' jek hehehe ;P]

0 komen: