Tuesday, March 23, 2010

& The Award Goes To...



Here are the rules to accept the award :

1. Thank & link the person that gave you the award

Thanks a bunch to cik fatin itu saya yg menamakan saya sebagai penerima award ni.. Err tak menduga apalagi bersedia sebagai penerima award ni jadi tak menyediakan sebarang ucapan hehe Apapun sgt2 berterima kasih pd cik fatin sbb dlm ramai2 blogger, aku antara yg dipilihnya.. Thanks fatin! Aku sgt2 mhargainya.. :)


2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic

Aduii ramainya.. Hmm berikut adalah pemenang2 bertuah hari ini!! :D

adehh.. puas nak cukupkan 15 org hehe


3. Contact said Blogs and let them know they've won the award

Done!


4. State 7 things about yourself

Hehe 7 je? Ok laa, saya...

1. Tak minum kopi @ nescafe.. Teh, milo, horlick, ovaltine ok
2. Kalau pakai handbag atau galas beg mesti kat bahu kiri.. Tak pandai nak balance kalau letak sebelah bahu kanan huhu
3. Cakap kat telefon HANYA di sebelah telinga kiri.. Kalau kat telinga kanan mcm tak brapa nak dengar jek ahaks! :)
4. Pakai jam kat pergelangan tangan kanan..
5. Tak boleh nak simpan kuku panjang, rimas! 2 minggu tu kira dah lama sgt dah tu..
6. Suka tgk Oprah Winfrey Show hehe
7. Masih belum pernah bekerja atau ditemuduga utk kerja wpun umur dah 27 tahun huhu


S. E. K. I. A. N (^-^)v

5 komen:

oya said...

thanks darl..

efa fairuz said...

wahh aku ditag..hehe ;) tq ija

iDAN said...

Thanks

- just me - said...

oya, efa & abg iDAN:

the pleasure is mine.. :)

Badariah said...

Nescafe tak berapa sedap minumlah kacip fatimah minuman tradisi kaum hawa.