Thursday, May 15, 2008

Kenangan Semalam...

Malam semalam aku ke bandar Kuala Terengganu. G tgk teater kat Perpustakaan Negeri. Teater 'Deme Dari Ambe' lakonan kumpulan teater Anjung Ibai yg diterajui oleh Mohd Shukri b Sidek yg lebih dikenali sbg Jo. Pementasan yg santai tp menarik. Juga diselitkan unsur2 humor & sinikal yg tak keterlaluan. Meninggalkan memori yg tersendiri dlm diari hidup aku.. :)

Pementasan tamat jam 10.15 malam. Tiba2 timbul keinginan aku nak makan nasi lemak MPKT [skrg dah MBKT huhu]. Terus aku tuju ke sana. Beli 2 bungkus nasi lemak ikan. Suke! :D Waktu aku ingin beredar, tiba2.........

Uhuk uhuk.. Aku kena saman dgn JPJ sbb ikut laluan yg diperuntukkan hanya utk bas.. Uwaaaaa!! Ni kali ketiga aku dpt saman spjg 7 tahun aku bawak kereta huhuhu.. Ape nak buat, nasib badan.....

Moral of the story, patuhilah undang2 jalanraya wpun pemandu blkg duk hon2 atau member2 kate ko bawak kereta skema gilerrr... Huhu...

0 komen: