Thursday, July 17, 2008

Kelegaan...

Pesta & Konvokesyen UMT kali ke 6 berakhir sudah malam 15 Julai yg lepas.. Alhamdulillah.. :) Wpun aku ligat berkejar ke sana sini, aku bsyukur pd Tuhan kerana memudahkan & melancarkan setiap pekerjaan/urusan aku spjg 4 ari tu.. Dah tentu halangan & cabaran tetap ada tp stakat ni ianya tak mhalang aku utk mberi yg terbaik & semampu yg aku boleh utk 4 ari tu :)

Macam2 yg dah berlaku.. Suka, duka, pahit & manis.. Cukup lengkap utk manjadikan konvo baru2 ni antara kenangan terindah yg akan terpatri dlm ingatanku sepanjang hayat.. :) Aku nak sgt kongsikan semua cerita sepanjang 4 ari tu tp arini aku masih x bkesempatan.. Jika diizin tuhan, di lain entry akan aku cuba coretkan :)

Semalam aku cuma tido seari suntuk huhu penat sungguh 4 ari ni :D bile dah bangun, duk ngemas bilik plak yg dah jadi adik beradik tongkang pecah ekekeke :P Arini pun aku baru kuar umah utk settlekan borang pendaftaran kursus, byr bil api dll hehe teruk tul laa aku ni..

Apepun, kepenatan spjg 4 ari ni rasa hilang & berbayar lepas dgr & dpt respond yg positif drp byk pihak.. Syukur alhamdulillah.. :) Yg plg penting, aku sendiri enjoy wpun penat hehe Till then! ;)

0 komen: