Sunday, July 6, 2008

Ohh Tidak...!!!

Walaupun cuba mengelak, tp aku tetap kecundang.. Tewasnya aku terhadap virus2 demam, batuk & selsema mbuatkan aku kurang sihat smule dr ari Khamis lepas.. Dgn suara serak2 sengau aku ni aku gagahkan jgak g latihan koir.. At the end of the day, skit2 lg suara aku xde terus huhu Sabo jelah... :) & disebabkan tu jugak, arini aku cuti dr lthn koir hehehe

Oh ye.. Pejam celik pejam celik, kita dah pun berada dlm bulan Rejab. Thats mean Ramadhan dah dekat. So dlm 3 bulan yg penuh barakah ni, sama2 laa kite perbanyakkan amal ibadah yg dah kita kurang amik kisah slama ni.. Lgpun, krg sebulan setengah lg buku amalan kita utk 12 bulan sebelum ni akan dikumpulkan. Takkan nak biar kosong je kot?? Meriah2kan & hias2kanlah buku kita tu skit.. X sikit, banyak.. :D

Arini jugak dak2 tahun 2, 3 & 4 dah start mdaftar. Kampus yg lengang lebih sebulan dah mula menampakkan 'keserabutan'nya hehe Yg plg ketara, parking penuh dgn kete2 & motor. Dulu nak parking kat mana2 pun xkisah, ni memusing laa carik parking huhu

Oh ye, ini jugak bermakna yg 'penguasaan' aku di rumah pun turut berakhir hehe sbb nye subuh2 td housemates aku yg 3 org tu dah pulang. Sibbaik aku dah bukak selak pintu awal2.. Klu x mesti aku kena bangun bukakkan pintu dgn muka sememeh aku tu ekekke ;P Hmm.. X best laa.. Aku rasa aku ni lg suke duk sorang2 hehehe Yelah, ati x sakit, kepala x pening.. Sendiri sepahkan, sendiri yg kemas :D Haaiii.. Tp adat laa kan duk umah sewa... :)

Hmm.. dah masuk sem baru ni, mcm2 laa yg nak kena pk. X masuk sem baru pun mmg kena pk gak. Adeeehhhh... Harap2 semuanya akan berjalan lancar. Semoga hari2 yg akan aku lalui nanti penuh dgn ketenangan & jika adapun kegetiran akan ku laluinya dgn senyuman.. ;)

2 komen:

Great Teacher BaniHassim said...

Get well soon..
anak murid ko dok tunggu cekgu nak ajor koir..

manela cekgu eja nih, org dah bayor nak ajar koir demam pulok...!

byk2 minum sup panas2......

- just me - said...

Huhu ye laa sgt.. mana ade bayo2 nye.. :P lgpun aku kurang laa risau skit sbb ade 2 org lecturer dr mktb batu rakit dtg tlg polished dak2 koir tu.. Legaaa... :)

Hee minum sup panas cepat baik demam ek? Nnt aku try.. ;) Maceh..