Friday, October 21, 2005

Biiiiiiiiiig Meeting...!!!

Ari smalam (Khamis) En Zul dah tetapkn utk wat discussion ttg tajuk kitorg.. So sume org kena full prepared utk present & talk about our topic & field.. Thus, aku pun amik laa cuti 2 ari (Selasa & Rabu).. Yelah, klu keje mlm, aku blk dah penat.. Bile nak study.. Dah le ptgnye tu dah sibuk kat gerai..

So pagi khamis tu, bsiap2 le nak gi meeting tu kul 9.. Tp gaye bsiapnye tu cam nak final presentation lak haha.. :D Pakai baju kurung siap!! Hehe.. Well, aku ni klu xde mende2 alah ni mmg x sentuh aa baju kurung.. That's why aku rase cam dah nak present jek.. :D Dgn cuaca yg ujan jek drp mlm td, kitorg pun kuar umah dgn prsn x menentu.. Debor ade.. Risau ade.. Ngantuk pun ade.. Hehehe..

Memule nk tunggu Dr. & En Asmadi dtg skali tp smpi kul 9.20pg diorg xde gak, so En Zul pun terus laa start kitorgnye discussion.. Skali die suh aku present dulu ko!! Hah!! Terkezut aku dibuatnye.. Tp bese laa, aku maintain cool hehehe ;) So dgn tenangnye [konon2 laa... :D] aku pun start le ckp pasai topik aku... Sambil aku merapu+merepek+meraban ttg skop tajuk aku tuh, die pun komen & celah pape yg patut.. Then slowly nervous aku hilang.. Terus jd bsemangat lak nak cite pasai ape yg aku dah wat, ape yg aku dah bace, ape yg aku dah review & summarized drp jurnal2 yg aku bace tuh.. (^-^) Caiiyyoookkk!!! Hehehe

Mase tu jugak le En Zul ade gtau.. Masa mule2 die kasik tajuk ttg thin film composite (TFC) membrane ni kat aku, die mcm meragui laa kemampuan aku utk carry on dgn tajuk ni.. Tp as the time goes by, dan lepas die tgk/nilai performance aku drp perbincangan2 kitorg tu, die yakin yg aku leh wat.. Well, aku xtau nak kate ape ttg komen die tuh tp aku rase ape yg aku dah wat xde laa sama pun mcm gambaran yg die dah wat & dah tgk hehe.. Die ckp mcm laa aku nih bsungguh2 gile.. Sdgkan, Tuhan je yg tau camne aku prepare utk big meeting nih.. 2 ari sblmnye baru laa nak fokus & stay-up wat revision.. Rase segan pun ade gak.. Yelah die ckp depan org lain, depan Dayah plak tu.. Hahaha.. Dayah je yg tau camne & bile aku study ttg TFC ni.. :D


Tp kan, bile die dah ckp camtu, aku rase cam dah diletakkan satu tanggungjawab yg besar oleh En Zul.. Yelah, En Zul baru je kenal aku berbanding dgn dak2 lain yg dah penah wat final year project bwh guidance die.. So bile die dah letakkan kepercayaan & impression camtu pd aku bdasarkan pemerhatian & perkenalan singkat antara kitorang, aku rase cam terharu pun ade.. Bersalah pun ade.. Bersemangat pun ade...... Aku rase terharu sbb dlm tempoh yg singkat die mengenali & menilai aku, die dah berani letakkan kepercayaan & keyakinan terhadap aku utk meneruskan projek based on TFC membrane nih.. Yelah bukan calang2 org mampu bawak tajuk ni benornye.. Even aku sendiri pun meragui kemampuan aku utk bawak tajuk ni dr mula2 aku dpt tajuk ni smpi laa skrg... Haa.. cane tuh..?? :D

Rase bsalah plak sbb die dah sort of letakkan kepercayaan yg tinggi pd aku smpi camtu skali sdgkan aku x layak pun utk diberikan kepercayaan sebegitu.. Yelah, aku study pun main2 jek.. Time management aku hampeh gile!!! & aku rase org lain lebih berhak utk dpt phargaan tu... But 1 thing for sure, semua tuh dah menjana semangat aku utk berikan yg terbaik utk projek ni skaligus nak buktikan jugak pd En Zul & Dr. yg kepercayaan, keyakinan, tanggungjawab & penilaian yg diorang dah kasik & beri pd aku tu berbaloi & x sia2, insya-Allah....... Ameen ya rob :) Doakan utk aku skali eks...?

0 komen: