Sunday, December 18, 2005

Ha Ha Tak Tahu...

Hmm.. aku rase cam byk je mende yg aku leh cite.. But i'm not quite in da mood rite now.. Ekceli 2 3 minggu ni byk menguji kesabaran aku dlm suatu perhubungan & jugak persahabatan.. Siapa sebenarnye org yg boleh kita panggil kenalan, siapa yg kita boleh panggil kawan, siapa yg kita boleh panggil teman & siapa yg kita boleh panggil sahabat.. Mungkin bg sesetengah org, keempat2 ni takde bezanye.. But for me, each of them is different from one to another.. How?? Search it for urself.. Define & learn.. Maybe u'll find the answers & maybe u wont.....

Aku sebenarnye kecewa.. terkilan.. marah.. sedih... thdp seseorang.. Aku x pernah percaya yg dia akan lakukan pd aku sebegitu rupa.. Yelah, mungkin aku terlupa yg paras rupa tak menggambarkan perbadi seseorg.. Aku pun bukan laa baik mane pun.. Tp aku jugak x suke nak berburuk sangka.. Kdg2 aku rase plak yg aku ni jahat sbb menilai & menghukum die atas perbuatan yg die dah lakukan tu..... Masih releven ke 'biar org buat jahat kat kite asalkan kite tetap buat baik kat org'??? Releven ke?? Dlm dunia atau era baru yg serba mencabar, serba bersaing & penuh dgn pelbagai ragam manusia ni (yg ade PHD x terkecuali), aku rase cam dh x releven...

Tp ntah.. Bile aku cube tuk x berbaik/ignore/bls blk pd mereka2 yg terang2an tunjukkan ke'negatif'an diorg pd aku, aku rase cam jahat plak.. Yelah rase cam aku & diorg tu xde laa bezanye kan.. Tp bile pk2 pulak, it's really hard to pretend that there's nothing wrong happened when it really does...... Arrgghhh life is do complicated.. Especially when surrounded with people who make it even mess & worse....!! & i mean REALLY HARD!!

0 komen: