Thursday, December 22, 2005

Latest Progress Report...

Lame dh aku xcite pasai pkmbgn projek aku kan? Alkisahnye khamis 2 minggu lepas kitorg da sort of round table atau unofficial meeting/discussion. Mase tu sume present progress projek masing2 & mcm bese laa aku ni mmg blur xtau nak present ape.. Sibbaik seari sblm discussion tu aku gi jmpa supervisor aku & die pun kc laa idea tuk aku present atau bincangkan esoknye tu..

Dlm meredah kedinginan hujan lebat pg khamis tu, aku xdpt bygkan lgsg cane respon drp En Zul & supervisor aku nnt. Aku xde laa well prepared sgt pun.. Sbb ntah laa, aku rase prsn rendah diri bbndg ngan mmbr2 aku yg lain tu ade kot.. Lgpun sbb aku sorg je yg x start wat labwork lg, takut gak kot2 En Zul kate aku ni slow sgt ke, malas ke, x bsungguh2 ke, etc.. Tp mase discussion tu (En Asmadi pun de gak mase ni) En Zul & supervisor aku nyata memahami sbb2 kelewatan labwork aku.. Nak2 plak chemicals lom complete, so xde maknenye aku wat labwork.. Xleh nak wat pun eksperimentnye... Mujur gak la En Zul kate, kekangan bhn2 kimia tu akan dpt diatasi pd thn dpn & insya-Allah Januari 2006 aku dah leh wat labwork aku... :)

Alhamdulillah.. Aku bsyukur yg diorg memahami situasi aku.. Takut laa jugakkan.. :D Apepun, aku hrp yg aku xkan kecewakan hrpn diorg, hrpn mak abah aku & hrpn insan2 lain yg sentiasa menyokong & sentiasa bsedia menghulurkan tgn pd bile2 mase yg aku perlukan... Jutaan terima kasih sekalung budi aku ucapkan buat korang semua.. Tanpa korang, aku xkan berada di tahap ni hari ni.. Syukran jazilan :D

0 komen: