Sunday, December 4, 2005

Lamenye...

Well, its been a long long time since the last time i jot down something here.. Lately, ari2 aku bukan lg di cc.. Totally at home :D spending all my time with my housemates, my pc, my vcd's collection n of course my lovely bed hehehe.. Aku bukan saje2 nak cuti tau.. Skrg dak2 KUSTEM cuti semester, so aku cuti laa jugak.. But still aku akan ke cc, online tuk wat pape yg patut.. Windunye.... ;)

Dlm 2 3 minggu ni, mcm2 yg dh jadi.. Terlalu byk.. Suka, marah, cracked under pressure, duka, gelisah, bingung.. Sume cukup & complete utk menjadikan ari2 dlm hidup aku 'hidup' :D

Kdg2 kesusahan, pderitaan & musibah yg kita lalui akan menyedarkan kita bahawa kita sebenarnye dikelilingi oleh ramai org yg sgt prihatin & mengambil berat ttg diri kita.. Aku tak terkecuali & aku hrp korang begitu jugak... ;) Stay cute!! \(^-^)/

0 komen: