Monday, September 12, 2005

Discussion...

Penatnye... Ngantuknyeeeeee...!!! Tula yg aku rase arini.. Xtau laa nape aku rase letih lesu jek arini.. mungkin gak sbb aku x cukup tido smalam.. pun mungkin sbb aku pose arini... tp kelesuan aku arini wat aku x bape manyak ckp.. mesti org ingat aku moody... :D

Haa.. pagi td awal2 lg Dr. dah pesan suh ngadap die kul 9 pg.. Ade discussion ttg tajuk baru aku tuh katenye.. Well this time En. Zul (RA Dr.) ade skali.. Die laa yg manyak kasi idea & suggestion utk tajuk baru yg aku kena wat ni.. So far drp ape yg dah dibincangkan td, aku kena wat ttg thin film composite membrane.. either based on PES or PSF.. So sape2 yg tahu ttg mende2 alah ni, & nak share ngan aku, atau lebih tepat nak tlg aku, meh laa.. Aku alu2kan dgn tgn & hati yg terbuke... \(^-^)/

Pas discussion td aku rase cam semangat je nak wat ttg TFC ni even aku awal2 lg dah diwarning En Zul.. katenye die nak org yg wat tajuk ni betul2 kuat & dpt tahan pressure sbb tajuk ni menuntut ketelitian, kesabaran & semangat juang yg betul2 tinggi... Kesimpulannye tajuk ni mmg tajuk yg mencabar minda, hati & perasaan laa hehehe... Ape punye kesimpulan daaa... :D

Pastu gi lepak kat lab elektronik jap cari jurnal.. Skali server lembab giler... Terus tensen aku dibuatnye.. hehehe.. Belum lg start masuk lab utk wat membran aku dah tensen.. Ntah pape ntah aku nih.. hehehe.. Tp mcm aku kate td laa.. Kelesuan aku tu wat aku nak marah kot..?? :D So atas nasihat roomate aku yg baik ati-Dayah (hehe), aku pun blk umah & tido... :D

Bile bgn2 tdo tu aku rase bdn aku semacam jek cam nak demam.. Pun aku rase maleh nak gi cc ari ni.. Dah la mikir yg manyak mende aku kena study, kaji & summarize kan.. Arrgghhh bile pk hal2 tu, terus aku rase takut.. Sempat ke aku catch up ngan org lain? Mampu ke aku nak cover 3 bulan yg dah kire burn je sblm ni? Larat ke aku utk handle pressure yg aku sendiri x tbayang camne rupe & bentuknye tu?? Iskk.. pendek kate klu dok pk, pk, pk, pk & terus pk, boleh lemah semangat aku dibuatnye......

Hmm skrg aku cuma setkan pd diri aku, dlm minda aku, yg aku kena wat stakat yg aku mampu.. Releks.. Jgn pressure diri.. Wat seme2 slow & steady.. Do it smartly.. Pendek kate istiqamah ler... Tp aku ni kdg2 bukan leh caye ngat.. Konon nak slow & steady, skali mmg releks sungguh2 ekekke.. Hrp2 tak laa ek... :D Well wish me luck k... :) Give me your support will you..??? & please, dont let me feel lonely...........

0 komen: