Friday, September 30, 2005

Baru ku sedar...

Smalam mase tgh2 melangut kat cc, tibe dpt msg drp x-housemate aku... Cam bese laa kan, dok betanye2 kabo, btukar2 cite... Ntah cane, memori2 manis mase kitorg same2 satu umah tu terimbas smule bile 'psr mlm pak tuyu' disebut2... :D Ala student KUSTEM xtau psr mlm pak tuyu nih baik xyah ngaku blajo kat KUSTEM laa.. Hehehe.. Tiap2 khamis 'wajib' gih..!! :D Dolu2 gih psr mlm ngan housemates aku.. tp smalam aku gih sorang2 jek.. : Bile terungkit tu, tibe2 aku jd sebak.. Betapa aku merindui mereka.. Rindu kat housemates aku.. Rindu kat umah sewa kitorg.. Rindu kat kenangan2 kitorg bsame.. Aku rindukan SEMUANYA!!!

Tp aku tau, semua tu hanya tggl kenangan... Sbb x mungkin leh ulang smule.. Yelah dlm masa 3, 5 atau 10 thn lg ke, masing2 dah ade life sendiri.. Dah ade famili sendiri.. Xkan leh spend mase cam dolu2 lg... Kdg2 aku rase terkilan sbb x gunekan mase dulu dgn sepenuhnye.. Tp tulah, mase takkan boleh diputar kembali.. Sekali ianya berlalu, x mungkin boleh ulanginye lg... :'(

0 komen: