Friday, September 16, 2005

Tak Tau...

Hmm aku dah blk keje cam bese since thursday.. Tupun pas aku berhempas pulas, bertungkus lumus & berlintang pukang menyiapkan proposal utk apply pasca siswazah spjg ari selasa n rabu lepas.. Bygkan.. Ni rentetan peristiwa aku spjg minggu ni...

Isnin: Pagi ade discussion & confirmkan tajuk

Selasa: Gi PPS mintak nak tukar proposal baru tp diorg mintak hantar sblm ari khamis minggu tu jugak sbb dah nak antor kat penilai.. Ptg+mlm+pagi tu pulun wat proposal (tido kul 4 pg & smbung smule pas subuh smpi kul 930pg)

Rabu: Kul 10 tu jumpe Dr. dulu tunjuk draft yg aku dah wat.. Die edit & correct ape2 yg patut.. Pas aku alter, gih tunjukkan kat En Zul plak.. Die betulkan lagi.. Aku modified lagi proposal aku.. Kul 230 ptg gi jumpe Dr. & En Zul kat ofis Dr.. last touch-up kat bilik Dr. & kul 330ptg tu aku selamat menyerahkan proposal aku tu pd PPS... \(^-^)/ LEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :D

Ari khamis & jumaat aku dah keje blk.. So x byk yg aku leh wat even though aku kena wat proposal utk apply short grant & fundamental plaks.. Adehhh.. bile ntah nak wat.. Aku keje pun dah cam main2 jek.. Jap2 cuti.. Jap2 cuti.. Heheh tp mane leh salahkan aku.. Dah sape suh aku duk tuko tajuk smpi 3 4 kali..?? Manyak laa mende yg aku kena start over again.. Ingat klu tuko tajuk ni best ke?? Manyak kije tau tak...??? Mmg le org lain xtau...... :P Hehehehe

Minggu ni minggu yg agak kritikal bg aku.. Ntah le.. Manyak keje nk kena wat & cover.. Pastu mnyak main perasaan.. Emosi x bape stabil.. Ntah laa labu.. Aku pun xtau smpi bile aku akan terus2an cani..... Aku pun x ske dgn perasaan2 negatif ni.. Sbb sumenye mengganggu aku.. Kehadiran 'mereka' selalunye akan menggugat keharmonian & ketenangan hidup aku...... :(

Hmm.. asalnye tadik aku xde laa idea sgt pun nak tulih mende.. alih2 jadi byk laa pulak hehe.. opppsss... got to pen-off rite now.. Daaaaa.....

0 komen: