Sunday, January 13, 2008

Khamis + Jumaat + Sabtu = Cuti 3 Hari!!

Apa aku buat cuti 3 ari lepas ek? Hmm.. Let see... :D

Aku sambut tahun baru hijrah dlm bilik sambil nyanyi lagu 1 Muharram sorang2 hehe ;P Aku cuma keluar ptg tu ke pasar malam, tu pun sbb kelaparan :D Jumaatnya pulak aku duk mengadap jurnal2 yg dah lame aku x 'belai' huhu ;P Tp dek kebosanan yg amat sgt, aku pun kuar laa ke KT ptg tu. Alaa.. G jln2 kat TTC, tgk expo produk makanan halal. Yg bestnya, aku pusing2 kat situ x sampai 15 minit tp dah kenyang dah sbb duk merasa sgala mcm kerepek2 & bebola2 ayam/ikan yg ada haha Sblm blk, aku gi tapau McD utk makan malam aku aritu :D

Ari Sabtu aku agak sibuk.. Tgh duk ngemas2 umah, tiba2 aku dikejutkan dgn tetamu yg x diundang.. Dtg siap ada mak ayah lg!! Sibbaik dah mandi pagi2 lagi hahaha :P Dah dekat 2 minggu aku duk sorang2 kat umah tu, akhirnya aku dpt housemate yg baru ari tu.. Housemate baru aku yg dpt jd fellow akademik kat FPE tu asalnya Shah Alam. Sbb kitorg x sempat sembang2 pjg so aku rasa dia xtau pun yg aku ni student 'veteren' kat sini.. ;) Aku pun just gtau dia yg aku student & bukannya staf cam dia hehe Apepun aku bnasib baik sbb masa dia dtg tu, umah dlm keadaan yg agak 'stabil' haha.. Klu dia & famili dia dtg awal skit, aku rasa mesti dia pk 10 kali nak duk situ [mcm laa umah aku bsepah sgt.. ;P] huhu..

Lepas kena ambush tu, aku sambung lg ngadap jurnal2 aku utk psediaan btempur dgn En Zul Khamis ni hehehe Harap2 aku leh bersilat dgn baik tanpa adanya langkah2 sumbang masa ujian grading nnt :D


K laa, got to run!

0 komen: