Thursday, January 17, 2008

Lengang..

Pagi ni kampus cam lengang je.. Biasanya kul 7.50-8.15 pg, jln nak masuk ke kampus sibuk dgn kenderaan2 staf & pljr yg bpusu2 mengejar masa. Tp hari ni lengang.. Aku bjalan kaki tanpa bunyi enjin2 kenderaan yg lalu dekat aku. Rasa cam pelik pun ada gak. Aku tgk kelendar kat henset, betul.. Arini ari Khamis, 17 Januari 2008.. Hmm ramai yg cuti @ xde kuliah ke ari ni ek?? Ahhh pedulikan laaa...

Arini mendung je.. Td pun dah hujan renyai skejap.. Tp dlm pd aku tulis entry ni, hujan dah pun turun dgn selebat2nya kt luar sana huhu Semuanya seolah2 mciptakan satu keadaan yg lesu & x bermaya mcm aku 2 3 arini.. Alkisahnya dah 2 ari badan & kepala aku sakit2.. Xpenah2 plak aku kena cani sebelum ni.. Arini pun aku gagahkan jugak ke kampus sbb bosan pulak terperap je dlm bilik cam smalam. Alih2 hujan plak arini huhu..

Mungkin jugak aku terlalu penat dek mengadap jurnal2 utk discussion aku dgn En Zul nnt kot.. Sepatutnya aku kena discuss ttg data aku dgn En Zul tu arini tp disebabkan bbrp hal yg x dpt dielakkan, En Zul tangguhkan ke hari Ahad depan, 20hb Januari. Nampaknye aku ada 3 hari lg utk tokok tambah pape yg patut. Hrp2nya keadaan/kesihatan aku mengizinkan aku utk menyediakannya dgn baik.. :)

0 komen: