Sunday, January 20, 2008

Stressed Out!!

Ptg smalam, I had the most serious breakdown ever! Huhu.. Punya laa lama aku duk ngadap semua data2 & references jurnal utk siapkan special assignment aku tu sampaikan dgn laptop2 skali aku rasa nak muntah bila tengok!! Huhu.. Sian aku.. Mane laa x rasa camtu klu dah lebih seminggu mengadap menda alah tu semua.. Pastu pulak, cuti ari Jumaat & Sabtu tu aku memerap je dlm bilik x kuar2..

Dah le tu, aku tido kejap pun xleh lena sbb duk mimpi2 ape aku nak wat dgn data aku pasni, aku nak explain cane, aku nak guna ayat mana, nak susun graf cane.. Pendek kata macam2 'nak' lg yg dok bermain2 dlm fikiran aku, sampai aku rasa fius dlm kpala aku pun [kalau ada laa..] leh tbakar sbb dah overload huhu.. Haa padan dgn muka aku.. :P Sape suruh aku x take a break, g amik2 angin kat pantai ke.. Makan kit-kat ke.. Kan? Hehe.. Sudahnya, ptg tu jugak aku simpan laptop aku siap2 dlm beg :P

Dek ketepuan minda tahap dewa yg melanda aku smalam, aku pun mcari 'mangsa' utk temankan aku 'meronggeng'.. & Cik Syaza telah terpilih utk mjadi mangsa dgn penuh penghormatan hahahaha Kebetulan pulak smalam besday dia [hepi besday to u.. hepi besday to Syaza, hepi besday to u.....], so kul 9 malam tu aku seret dia ke KT :D Sbb dia mengidam makan kek Secret Recipe, kitorg pun gi laa beli kek kat sana tp makannye kat Zie's Corner hehe Ooo masa kat sini kitorg bukan lg berdua tp dah bertiga sbb ada sorg lg kawan Cik Syaza yg join skali sbb nak sama2 celebrate besday dak Syaza ni hehe

Punya laa merapu tahap 'Super Saiyya' nye aku malam td.. Sume gara2 nak me'loose'kan minda aku yg dah ter'compact' sebelumnya.. Haha.. Boleh pakai ke ayat aku ni?? Nampak mcm virus aku yg smalam ada lg laa hehe Balik makan2 & sembang2 smalam dah pun tgh malam.. Pulak tu payah pulak mata aku nak lelap.. Kul 2 pg kot baru aku tido huhu

Pagi ni, aku plan nak postpone submit hard copy special assignment aku.. Haa tu satu lg kisah.. Slama ni punya laa aku ingat yg tarikh2 yg En Zul tetapkan tu adalah utk meeting & discussion. Tp ari Khamis lepas (17hb) baru aku tau yg rupanya dia nak explaination bertaip mcm report ttg result & discussion huhu.. Tu yg 2 ari lepas aku pulun bagai nak rak tp mana laa sempat aku nak susun ayat cantik2 utk kc explaination yg menepati 'piawaian' dia huhu.. Tp klu stkt suh aku explain je depan dia, aku rasa xde masalah kot.. Hehe..

K laa.. Got to run again coz the clock is ticking..

Tik.. Tok.. Tik.. Tok..


2 komen:

tintaHati said...

Weh dinding bilik ko pon retak mcm dalam gambar tu ker? huahuahua....;D

Macihla tunaikan hajat aku nak makan kek...ihihihhi ;P

- just me - said...

Uiihh jgn kata dinding bilik aku retak cam dlm gambar tu je, dgn aksi2 camtu pun aku wat skali!! Tp syg xde sound effect jek.. Klu ade aku dah letak skali dah hehehe ;)

Oo yg tu small matter.. Nohal! :) Tak salah bkorban utk mereka2 yg 'lebih tua' berbanding aku ekkekekkeke ;P